haaj

SORRY FÖR DÅLIG UPPDATERING!,,,Men idag har jag varit med en kompis som heter ida men sen tillslut så blev det att jag var med 4 st  till så det blev 6 st pers som var med varann men sen tillslut blev det bara jag och ida men sen gick vi upp till en tjej som heter jennifer och hon var med någon som heter elin tror jag jag är inte 100% men jennifer har en jätte jätte jätte söt hund den heter alpina den är svart och lurvig typ om man ska kalla det så men japp,, Nu måste jag kolla så att jag inte har festingar för jag gick i jätte långt gräs :3 och måste då se om jag har festingar TJAO SYNS KANSKE SEN!<3

Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

hoppas du inte har någon fästing!<3

P.S Tack för att du var med i senaste tävlingen. Nu är vinnaren presenterad och en ny tävling är uppe. Hoppas du vill vara med igen :)
http://adaras.se/2012/june/beadsbyme.html#comment

Svar: okej, men vem vann ett valfritt skal från playman?
Sara Ekström

2012-06-26 @ 19:40:54
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0