Äntligen!

Hejsan! nu har jag köpt MENTOS TUGGUMI aw maj gad :D här kommer några bilder♥^^
SORRY FÖR DOM DÅLIGA BILDERNA! men jag orkade inte fippla med mobilen och lägga upp inlägg där så jag tog kort med datan hoppas det inte gjorde nått! :) Jag köpte dom på GRANTOMTA! det röda paketet kostade 19 och det blåa 12 tror jag :D det röda paketet smakade inte det bästa det var pulver i tuggumitt men min brorsa typ älskade dom Hah... idag har jag haft Matte hemkunskap resurstid och   spanska :( hade typ nån läxa jag emma och issa vikte papprena han ville inte det Hahaha! vi skrev på papprena grattis :D vi slutade typ 13:20 idag så alla satt och kollade på film (Y) jag tiddade på en läskig film :3 :) Linnea solsidan Emma hawaii five-o Issa nån skräckis :D
så här blev våran FINA kladdkaka :D
Haha det blev chokladsås istället Haha... vi gav emma lite åxo Haha vi trodde hon skulle kasta det men hon åt upp det men det smakade faktist som kladdkaka och den var god! Hejdå♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0