Dagens inspiration!<3

hej hej nu har jag suttit och gjort en dagens inspiration det blev inte det bästa men den funkar!, så nu kommer den första dagens inspiration bild
 
 
 
Så där är Dagens: inspiration min FÖRSTA bild, bilderna är tagna från google men dom var coola och fina så jag tog dom bilderna det blir ingen dagens hiss/diss idag tyvärr men kanske i morgon Ellinore har varit här, här är hennes jätta fina blogg www.ellinorehjortborgpersson.bloggplatsen.se jätte fin blogg! checka in den!<3 i morgon har vi spanska i'm gonna die :s :3 nej men jag tänker öva på spanska nu faktist och lyssna på det våran spanska lärare sa för jag spelade in hehehe för det blir bättre för då kan man sitta lungt och göra det hemma så det är jätte smidigt så jag tänkte plugga snart men jag hann inte ta kort på mina pantburkar :-/ men det är inte så roligt häller, jag har tyvärr inte häller tagit kort på kalenden men ska göra det sen tror jag satt WHISE ME LUCK  (om det stavas så) hahaha okehj men vi syns sen hejdå!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0