Lite frågooor! :D

Hej hej, nu tänkte jag göra lite frågor eller lite och lite det är väll ganska många men här kommer dom  ENJOY :D
 
SKULLE DU HELST
1. pierca tungan eller läppen? - Läppen
2. vara seriös eller oseriös?- Beror på
3. Dricka grön eller röd mjölk? - Mysigt..
4. Brinna upp eller drunkna? - drunkna
5. Umgås med dina föräldrar eller vänner? - Venne båda? ;)
 
SVARA ÄRLIGT
1. tycker du om någon nu? - Jaaaa! :P
2. har du skolkat? - hahahahah!! Ja
3. varmt eller kallt? - varmt! Helst
4. soligt eller regn? - soligt såklart!
5. fanta eller cola? - Fantaaaaa :D
6. är du nyttig av dig? - Haha, bara IBLAND xD
 
OM MIG
1. vad heter du? - Sara Emma Ekström
2. Hur många syskon har du? -  2
3. Vart bor du? - Stockholm
4. Hur många barn vill du ha? 2-3 kanske? :O :D
5. Vill du gifta dig? - ja, men inte NU :D
6. Favorit tid på dagen? - när skolan slutar haha
7. Humör just nu? - Lite hängig :(
8. Sugen på just nu? - Snikers :P
 
HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA
1. Pussat någon? - Neep :P
2. Sjungit? - ja
3. Blivit kramad? - Jag vet inte hjärnan flyter bort efter några timmar Haha skojja men jag vet inte :P :D
4. Känt dig fånig? - Vet inte :/
5. Saknat någon? - Ja :(
6. Dansat galet? - Haha Aa! Gan gam style framför säkerhets kameran med Emma :D
7. klippt håret? - Ja men inte nu :D
8. Gråtit? - Not today :P
 
GREJER
1. Har du blivit jagad av polisen någon gång? - nä , tack gud hahah
2. Har du en hund? - nä icke i Sverige, men i Turkiet där familjen bor typ 2 st just nu
3. sover du helst ensam eller med någon? - med ngn.. Syrran:))
4. Tror du på spöken? Nääe, men ändå ja hhehe.. :£
5. Är du mörkrädd? - jaaa... :'(
6. Vad vill du ha just nu? - Snickers!
 
KÄRLEK
1. Är du singel nu? - Neeep ;)
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? - långa bebe
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? - Whuut? :O
4. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? - HAHAHAH! -.-'
5. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? -  Hahaha vet inte :D
6. Har du varit på en blind-date? - nej haha **skrattar**
7. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de? - Maybe :D
8. Somnat gråtande pga kärleken? -det har väl alla.. :p..
9. Nån kärlekslåt som påminner dig om någon? - Ja!
 
KOMPISAR
1. Har du nån bästa vän? - Jaa! Emma, issa och linnea
2. Är du ofta med dina vänner? - då och då, när jag orkar hahah,
3. Vad brukar ni hitta på? - Söka upp kompisar Hahaha
4. Kan du vara dig själv med dina kompisar? - såklart
5. Vem vet mest om dig? - Min familj och mina bffs
 
OM DIG
1. Hur lång är du? - 160-162
2. Är du nöjd med ditt rum? - Neej! men ska få nya möbler ^_^**Happy face**
3. Villken är din riktiga hårfärg? - Blondieee :P
7. Har du någon sjukdom? - Neep :)
8. Är dina föräldrar skilda? - nope.
9. Gillar du skolan? - nja, bara, idrott, och IT lektionerna ;)
10. Hur svarar du i telefonen? - ''Halloj! det är sara
JUST NU
1. vad åt du senast? - Lax med Ris :D
2. Drack du senast? - te
3. Har du på fötterna? - Strumpor förfääään :D :P
4. Lyssnar du på just nu - Cher Lloyd Whit ur love (ft.Mike posnier) tror jag han heter :D

Så det var dom idag har jag varit sjuk :( men jag har gjort lite läxor och sånt you know sen druckit typ 18 koppar te YummY :D nej men mamma har tagit hem något super duper gott te som jag ÄLSKAAAAR :D
Lite nya bilder från instagram ska vara med så klärt :D
Heeejdååå!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0