The day..<3

Hej, nu har jag sätt Johan falk och jag har varit i skolan i dag vi hade vanliga lektioner som vanligt på mondag ska vi ha simtest på eriksdalsbadet :s men det kommer säkert gå bra sen får man bada i äventyrsbadet (YEEEY) men i morgon ska vi ha hemkunskap men vi ska göra korvståganoff :3 sen har vi spanska läxa :( sen har jag so läxa engelska och matte :( vill ni göra mina läxor? haha skojja sen på kvällen hade min lillebror ''reflexstigen'' på sitt dagis där äter man mat sen går man som en stig där det finns massor av reflexer (venne hur det stavas) sen komdet troll emil blev jätte skrämd sen sa han '' du är gunilla'' för fröken som var utklädd hette så men jag tänkte ta en dagens video!<3

En sång som heter one day tror jag fast bakrunder är ganska random tycker jag >:D nu ska jag träna på spanska det är viktigaste**tycker jag**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0