Ur snyggt! + en ny grej! :DD

Jag tycker att det är ursnyggt med nitar faktist dom hära skorna skulle jag vilja ha!
Dom är ascoola jue! tänk på sommaren med ett par shorts och ett linne eller t-shirt och sen ut släppt hår det blir ju super duper snyggt tycker jag!, jag hade tänkt att berätta att jag har kommit på en jätte smart sak!! att göra en ''kalender'' måndag - fredag om vilka läxor vi ska göra och vad jag behöver träna på tillexempel matte, so, engelska, svenska osv det är ju jätte smart!, men i morgon tnäkte jag panta mina 57 flaskor (jippi) då får jag ungefär 114 kronor :DD för jag tänkte försöka SPARA pengar så jag får mycket pengar efter jul när jag och mina bffs ska åka och shoppa det kanske blir skärholmen men vi vet nt :/ men när jag vet så hojtar jag till i bloggen! :D :) nu ska jag gå och lägga mej så jag kommer upp i morgon det värkar smart! :-) en sak till i morgon tänkte jag ta kort på kalenden och pantflaskorna xD nu godnatt så ses vi i morgon!<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0