Vad tycks? :D och en TIPS!

Hejsan, jag tänkte lägga upp en bill på mina nya silikon läppar
Hahaha duck faaaace↑
Haha..skojjade bara men visst blev dom fina? Hah skojja bara tog kort med datan i photo both :D
jag har ett litet tiås ni borde köpa!!!
MENTOOOOOOS TUGGUMI SÅ SJUKT GODA
Och så såg det ut innuti jag har ittat på ganska många solsidan iag och så kom ett avsnitt ett av dom roligaste jag har sett :D Då kommer ove knackandes på dörren och tog med sig en såg han har lånat av alex då har ove med sig fika då säger alex ove jag har inte tid sen får han utbrott och skriker JAG HAR VIKTIGARE SAKER FÖR MIG JAG BEHÖVER TA HAND OM MI NGRAVIDA FRU DET ÄR VIKTIGARE ÄN OVE JAG BEHÖVER LÄMNA TILLBAKA VANGNEN DEN ÄR VIKTIGARE ÄN OVE JAG MÅSTE BAJSA!! DET ÄR VIKTIGARE ÄN OVE SEN SÄGER HAN ATT OVE ÄR 2 SAKER SNÅL OCH JOBBIG HAHA :D ALEX BLÖDER NÄSBLOG SAMTIDIGT :D
OVE SUNDBERG'S MIN AV DET :P
Hahaha stackards han, han blev typ asledsen :P men nu ska jag gå och snarka hejdå! bai bai<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0