:) (y)

Hejsan just nu dricker jag en kopp té :) och chattar lite med min pojkvän :) <3
 
A picture :)
Hahaha mitt ''jätte fina'' skrivbord ;) (Ni kan följa mig på instagram jag heter saraekstrom2) tycker NI att jag ska ha fler bilder i mina inlägg?,,,Jag tänkte köra en this or that inte i en video asaå att jag skriver svar efter ni fattar nog! :)
 
Pojkvän/Singel(pojkvän)
Rosa/Blå(rosa)
Havet/poolen(havet)
USA/sverige(venne :P)
Glass
/Tårta(tårta)
Marabou/Magnum(marabou)
Sova/Vaken(sovaaa)
Sviken
/Svika(ingen, hahaha :D)
Blogg/Facebook
Ful och rik/Snygg och fattig
Julafton
/Födelsedag(födelsedag)
Kläder/Inte kläder(kläder)
Shoppa/Blogga(shoppa)
Sms
/Telefon(båda)
 
Fler frågor:

Smink VS Inte smink(beror på)

Sommar VS Vinter(SOMMAR!)

Sjunga VS Dansa(båda)

Rosa VS Blå(rosa)

Bok VS Tidning(tidning)

Skola VS Lov(Skola! skojja lov!)

Mamma VS Pappa(Båda såklart!)

Kjol VS Klänning(beror på)

Lvenade Ljus VS Lampa(båda)

Rida VS Baka(rida)

Va med kompisar VS Rida(va med kompisar så klart!)

Kolla på tävling VS Tävla själv(vet inte)

Familjen VS Kompisar(Går inte att välja)

Hund VS Häst(hund)

Få pengar VS Tjäna pengar(tjäna pengar)

Gina VS H&M(båda)

Torp VS Nordby(Vaa?, vet inte var det ligget :3)

Pizza VS Tacos(tacos)

Coola VS Fanta(fanta)

Äpple VS Clementin(clementin)

Bo på gård VS Bo i Centrum(gård)

Sådäär där är dom :P :D Kram och hejdå!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0